Mercury ( Ford ) Cougar 1999 V6 2,5 l. - Automat.

5 grudnia 2018

Latarki.


Kupno latarek...
Czemu to jest takie istotne?
No cóż w tym kocie jest tak, że w każdej chwili może braknąć prądu.
(Na spocie dowiedziałem się, że najpewniej winien jest regulator napięcia na alternatorze.)
No więc jak braknie prądu, to nawet awaryjnych się nie da wrzucić.
Coś tak kompromitującego już się mi przydarzyło, niestety.
Trzeba jednak jakoś świat poinformować, że zdechły kot zalega na pasie ruchu!
Rozkminiłem sobie, że 4 latarki magnetyczne powinny wystarczyć, by:
Za dnia uniknąć linczu, a po zmroku uniknąć śmierci.
Jak już ma stać, to przynajmniej niech go ludzie widzą.
















OSRAM LEDguardian Road Flare - 2szt.
Bardzo mi się podobała.
Jednak +/- 70zł to dużo za dużo...
W biedronce nabyłem jej dość wierną kopię za 14zł. /szt.
Po uzbrojeniu w baterie Varta Industrial działa bardzo przyzwoicie.
Jak się to biedronkowate cudo zwie?
"Lethe Works błyskowa lampa led"
No nie ma tego nigdzie, bo to jest kopia, że aż wstyd. 
Co mnie szokuje jest polska instrukcja, oraz 9 sekwencji mrugania.
Naprawdę solidna rzecz za absurdalnie małe pieniądze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź uprzejmy, szanuj Polski język i nie spamuj.