Mercury ( Ford ) Cougar 1999 V6 2,5 l. - Automat.

12 sierpnia 2018

Zderzak przedni, lampa tylna, zaślepki i kurtyny.

Kupiłem sobie na allegro: zderzak przedni i lampę tylną lewą.
W cenie 435zł. z wysyłką.
Zderzak przedni przedliftowy oczywiście, - moim zdaniem ładniejszy.
Kompletny: wszystkie kratki, halogeny, niszowa gumowa dokładka.
Stan zaledwie dobry, bo halogeny do renowacji, a kratki pomalowane na srebrno.
Kratki i halogeny przemalować trzeba raptorem na czarny mat.
Halogeny, w ogóle nie wiadomo, czy są sprawne.
Zapewne tak, ale jakiś burak pomalował je na szaro.
Zderzak cały, ale był już buracko naprawiany.
Nie ma to wielkiego znaczenia,- bo i tak będzie spawany, wzmacniany i malowany.
Lampa tylna lewa w stanie bardzo dobrym.
Za taką cenę, to powiem, że warto było.

Z forum zakupiłem za 70zł. z wysyłką.
Kompletne mocowania osłon przeciwsłonecznych.
Sprawne w 100% szt.2
I tym sposobem problem rozwiązałem na zawsze.
Zaślepki z kocim pyszczkiem na boczki.  szt. 2
Sprawne i dobrze zachowane.
I tym sposobem mam to z głowy,- bo mam je na zapas.
Za 70zł? ktoś powie że dużo, ale... było warto.
Bo towar deficytowy i w stanie idealnym.

Powoli kończę skupować brakujące mi detale.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź uprzejmy, szanuj Polski język i nie spamuj.