Mercury ( Ford ) Cougar 1999 V6 2,5 l. - Automat.

11 sierpnia 2019

Remont lamp amerykaskich. - Porażka.


Jak to możliwe, że remont lamp który pochłonął astronomiczną kwotę 1500 zł.
określam jako porażkę?
Cóż, no wszystko zostało zrobione na wysokim poziomie.
Powstała unikalna hybryda lamp europejskich z amerykańskimi.
Wizualnie amerykańskie, wewnętrznie europejskie. 

Soczewki europejskie, blaszki chroniące odbłyśniki z lamp europejskich...
Wyglądają jak nowe i niby wszystko się udało, ale...
Podczas przesyłki zostały uszkodzone i dotarły do mnie z ubitym narożnikiem.
Cała dostawa odbyła się pod moją nieobecność, więc nie sprawdziłem paczki.
W związku z powyższym nie złożyłem reklamacji.
Skleiłem to klejem, ale to jest jednak prowizorka
i będę musiał zamówić nowe klosze.

 

Te cholerne lampy wyjdą mnie drożej niż kupno całego Cougara.
Takie są teraz ceny tych aut.
Więc, pomyśl, zastanów się zanim zapragniesz robić "klasyka"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź uprzejmy, szanuj Polski język i nie spamuj.