Mercury ( Ford ) Cougar 1999 V6 2,5 l. - Automat.

16 września 2018

Biełaruska żaba - FORSAGE T83000E

Tak wyszło, że musiałem kupić sobie żabę. 
Wybrałem Biełarską, - FORSAGE T83000E
Z doświadczenia wiem, że wszystko co ichsze, jest pancerne.
Nie zawiodłem się, za 250zł żaba ważąca 25kg.
Pancerna, mocna, siermiężna.
Ale bardzo schludnie wykonana, po europejsku.  
Instrukcja obsługi?!
A jest, ale w jedynym słusznym języku wszystkich Słowian, tj. po Rosyjsku.
Ja tam nie znaju, ale...
Ruskie wynalazki są zwykle; wytrzymałe, intuicyjne, proste w obsłudze.
Zupełnie jak ruskie kobiety...
Ja tam bardzo lubię Ruskie :) 

Żabę polecam: https://goo.gl/KTTJCN

Nawet nie zauważyłem jak podniosłem cały bok Cougara.
Choć nie miałem takiego zamiaru nawet.
Spokojnie podniósł by 2 Cougary, bo ma 3T udźwigu i nie wątpię, że wytrzyma.
Progi też wytrzymały, ale żaba ma 10cm gumowy podkład.
Więc nawet jak są pordzewiałe, to ich bardziej nie uszkodziła.
A są pordzewiałe, okropnie.
Pójdą niedługo do wymiany, nie ma innej opcji. 

Mam też mniejszy podnośnik polskiej produkcji: Start. https://goo.gl/3bNyfS

Do wożenia w bagażniku jest dobry, ale w porównaniu z żabą to nie ma szans!
Bardziej mi się opłaci przynieść żabę ze stodoły, niż kręcić trapezem.
Jako opcja awaryjna, może / musi być.

Pewne rzeczy trzeba zwyczajnie mieć.
I nie ma co oszczędzać.
Myśleć że; ktoś coś, jakoś to będzie, a to się może pożyczy.
Bo takie podejście, mści się okrutnie.
A tak; jak 5 razy sam wymienię sobie koła np. z letnich na zimowe,
to ta żaba się zwyczajnie zwróci.






















































Jak się okazało podniosłem to auto w sposób dość lamerski.
Ale nie będę się wypierał tego jak żaba błota.
Dla potomności powyżej jest schemat z forum, ukazujący jak to powinno być.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź uprzejmy, szanuj Polski język i nie spamuj.