Mercury ( Ford ) Cougar 1999 V6 2,5 l. - Automat.

4 września 2018

Typowe zakupy na allegro. (Mój szrot)

Typowe zakupy na allegro ;) 

Kupione przedmioty:

ŚWIATŁO STOP FORD COUGAR 98-00
1 sztuka
15,00 zł
KLUCZ DO KÓŁ FORD COUGAR 96-00
1 sztuka
10,00 zł
NADKOLE LEWY TYŁ FORD COUGAR 96-00
1 sztuka
20,00 zł
NADKOLE PRAWY TYŁ FORD COUGAR 96-00
1 sztuka
20,00 zł

Sposób dostawy:


Paczka24  16,00 zł 

Zwykle części do Cougarów są w dość absurdalnie niskich cenach.
Daje to szanse na pchanie projektu odbudowy, nawet w sytuacji dość skromnych dochodów.
I tak, mój prywatny szrot powiększa się, w sposób kontrolowany.
Np. Mam już komplet tylnych lamp (3szt)
komplet który zrobię minimalnie ciemniejszy niż był w oryginale.
A skoro mam 3szt, i będzie minimalnie ciemniejszy, to nikt się o to nie dowali.
Bo nikt się nie dowie, że jest minimalnie bardziej wiśniowy. 

Wczoraj kupiłem, dziś paczka przyszła.
Wszystko w idealnym stanie.
Sprzedawca jakich mało!
Trzeba gościa zapamiętać, ceny dobre, przesyłka nie droga.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź uprzejmy, szanuj Polski język i nie spamuj.